onsdag den 11. november 2015

Min by i efterårets klædedragt

Good evening to all visitors.
I would like to show two notebooks, inspired by autumn mood. When I have made them,  my thoughts flow in my head, like autumn leaves. I saw my city i autum. My multi-colored, cozy and inspiring city in the light of the street lamps. Notebooks are a gift for my cousin. She has been here with us on the visit, and now traveled back to the flames of war in her city Donetsk. What a shame! It's hard for me to understand how people can shoot at other people and want the war. In my work, I wanted to convey my warm thoughts and support to my cousin.

Peace, love and warm to everybody



God aften til alle besøgende.

Jeg vil gerne vise to notesbøger, inspireret af efterårets stemning.  Da jeg lavede dem, fløj mine tanker i mit hoved, ligesom efterårets blade.  Jeg så min by i efterårets klædedragt.  Min flerfarvede, hyggelige og inspirerende by i lyset af gadelamper. Notesbøgerne er gaver til min kusine. Hun har været her hos os på besøg, og nu er hun rejst tilbage til krigens flammer i sin hjemby Donetsk . Sikken en skam! Det er svært for mig at forstå, hvordan mennesker kan skyde på mennesker, og ønsker krigen. Med mit arbejde ønskede jeg at overbringe mine varme tanker og støtte til min kusine.














Fred, kærlighed og varme til alle!

3 kommentarer:

  1. Очень красивые блокноты)) Должно быть ваша кузина их оценила по достоинству))
    А войны никто не хочет, по крайней мере из простых мирных жителей. Люди стали заложниками большой политики...
    Будем надеяться, все у нас наладится, и чем скорее тем лучше)

    SvarSlet
    Svar
    1. Спасибо, Марго. Да, не только моей кузине понравились, но и моей племяннице, они их поделили :). Спасибо тебе, что зашла и оставила свой комментарий. А война, скорей бы она закончилась.

      Slet
  2. Людмила, какие у тебя блокноты замечательные! А как все аккуратно сделано! Вдохновляешь!)

    SvarSlet